Iseteenindus
Kahtlemata on klientide arvamused, ootused ja rahulolu OK Incure jaoks endiselt väga tähtsal kohal. Teenuse kvaliteedi parandamiseks oleme OK Incures juurutanud viivislaenude portfellide haldamisel Iseteeninduskeskkonna.
Viimastel aastatel on märkimisväärselt kasvanud inimeste valmidus kasutada igapäevaseks asjaajamiseks nutiseadmeid. Aina enam just noorema vanusegrupi kliendid soovivad näha lahendust, kus teenindajaga puuduks kokkupuude täielikult.
Tänasest on OK Incurega suheldes võimalik kliendil valida nõudehalduriga suhtluse ja iseteeninduslahenduse vahel, ka kliendi rahulolu uuringu järgi on hübriidsüsteem suhtluseks ideaalne.
Iseteeninduse kasutamiseks on vajalik turvaline sisselogimine ID-kaardi, Mobiil-ID või Smart ID-ga. Sisselogides on kliendil ülevaade kohustustest, on võimalus tasuda koheselt või sõlmida maksekokkuleppeid 24/7 igast maailma nurgast.
Iseteenindus pakub kliendile erinevaid võimalusi, et elu lihtsamaks teha. Palju asju on võimalik otse oma arvutist või nutiseadmest ära teha, ilma, et peaks esmaspäevast reedeni kindlal ajavahemikul (9.00–17.00) meie kontorisse helistama või kontorisse tulema. Üheskoos OK Incurega teed keskkonnasäästlikuma valiku, kui uuendad omi kontaktandmeid õigeaegselt, siis ei ole ka valesti adresseeritud postikirju ringlemas.
Teenuse kvaliteedi parandamiseks arendame OK Incure iseteeninduskeskkonda tervikuna edasi mugavamalt kasutatavamaks. Kliendi arvamus loeb ja julgustame kõiki arvamust jätma.